Clarence är nu i Stockholm!!!!

Och för er som inte vet så är det jag som kallas för Clarence (iallafall av vissa).

Igår morgon vid halv sjuish klev jag upp och dushade, åt, och packade klart iför enn lång resa. Denna resa förde mig förbi Järvsö där vi åt lunch till Stockholm där jag nu är och skriver detta. Idag har vi varit på Gröna Lund och åkt en massa saker. Vid 17:00 mådde jag illa och ville spy. Mår bra nu cirka tre timmar senare.

Vi tog ett kvällsdopp i havet där vi bor, vilket är hos morsans kompis på Lindingö, vilket var nice. Imorrn ska vi nog äta Sushi och shoppa :D, och på torsdag åka på kålmårdens djurpark :( Hemma på fredag/lördag 

Kommentarer
Postat av: Ulrika :D

Jävlar vad avis man blev :D, Jag vill oxå bada & åka karuseller :D Shoppa äre ju inget fel med heller .. :D

2006-08-02 @ 23:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback