Sent inlägg om Yran 2006

Storsjöyran 2006 var jävligt kul. Var där fredag och lördag med en hel hög med folk. Jag såg Dismemberd, Aeon, Speedergarben, The Cardigans, Thåström, och lite av Evergray. Årets Yra ägde. Längtar till nästa år.        

Men det hände en otäck sak på lördagkvällen. Min kompis syrra däckade av okänd andledning. Sjukvårdare kom och sa att allt va OK. Alla va chockade och många av tjejerna grät. Jag skulle försöka att trösta en viss person men jag visste inte hur jag skulle göra, vilket gjorde så att jag kände mig ganska dum. Så här vill jag be om att du  förlåter mig. Du borde veta vem du är. Nu ska jag börja med ett nytt inlägg på en gång. Ses snart :p

Kommentarer
Postat av: Undertecknad

AHahahaha, min klantsyrra deckade:P
Menar du allvarligt att du missade electric Eel shock?!?

2006-08-05 @ 02:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback