Minigolf, Kinamat och Markoolio

Idag har det varit underbart väder och vad gör man? Sitter vid datorn i mörkeret och undrat va fan man ska göra. Tänkde ringa en kompis och fråga om man skulle hitta på nått men morsan hann ringa mig före och fråga om vi skulle spela Minigolf i badhusparken och sedan äta ute. Skälvklart att man tacka ja när det bjuds på Minigolf OCH mat så jag cyklade ner på stan.

Minigolfen sög förutom att det fanns snygga tjejer i bikini och att jag vann (som vanligt). Sedan stack vi upp på torget och käkade. Medan vi satt och åt kom det en bilo och parkerade ett par meter ifrån stället vi åt (vi satt ute), och ut kliver Markoolio och en tjej. Jag la inte märke till honom men morsan gjorde det och var självkrat tvungen att säga till mig " Titta! Där är Markoolio", nog högt för att han skulle höra det vilket han antagligen gjorde eftersom han tittade upp mot oss då. Efter att vi ätit färdigt skulle vi hämta cyklarna och på vägen såg vi Markoolio äta på O'learys med den där tjejen. (de här inlägget handlar nästan mer om Markoolio än mig.....)

På vägen hem svängde jag förbi en kompis och blev kvar där till halv tolv. Det har varit min dag. Imorrn ska mjag till Önsjön med samma kompis (Jocke) och bada. Raporterar vad som hänt där imorrn.

See ya!


Kommentarer
Postat av: morsan

Visst. vann som vanligt! :) Jag kommer minsann ihåg några gånger där morsan vann jag. Men de kanske inte räknas. :)
Morsan

2006-07-12 @ 23:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback