Nya tider!

Nu så har jag kommit fram till att det är dags att ändra på lite grejor. Jag ska träna mer och äta nyttigare (vilket innebär mer frukt/grönsaker). Jag har blivit så jävla klen nu och jag orkar inget. Jag mår inte bra. Men nog om det....

Nu så har jag hyrt tre spel som jag kommer att sitta med tills på måndag antagligen. Det är P.N 03, Geist och Metal Gear Solid: The Twin Snakes för de som undrar. Det sistnämda är det bästa och det som jag kommer att lägga ner mest tid på.  Hare bra!   PS. bara för att jag har spel så kan jag röra mig bort från tven!!!        

Kommentarer
Postat av: Anonym

mjukstart? (det där med att komma igång med att träna). Du börjar lite med tv spel. Dom kanske springer riktigt fort där. hihi.:)

2006-07-12 @ 23:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback