Surströming.....

Ja... Idag har varit en sånn där vanlig dag. Kliva upp, äta, sitta vid datorn, vänta på att folk ska vakna, drar till en kompis, sticker till Kvantum, gör mig av med typ alla pengar, sen sticker till polarn. Men väl hemma hos Jocke så hände det inget.... Vi satt och slappade. För någon underlig andledning så blev det så att vi satt och tittade på Bambi med hans syskon Victor och Elina. När jag skulle hem och äta kände jag den juvliga lukten av surströming..... Fy fan vad det stinker. Sen kom jag hem, åt, myglade vid datorn, drack te, och sisst men inte minst skrev detta inlägg. Nu é jag klar för ikväll. Vi ses! (BTW får folk gärna sprida att denna blogg finns och komentera!!!!!!!)

Kommentarer
Postat av: Elina

Andledningen till att vi tittade på bambi var att det bara gick en massa skit på tvn och man har ju inte sett bambi på flera år så då kunnde man ju lika gärna se den... :P

2006-07-08 @ 00:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback