OMG vad mkt som har hänt....

En månad sen förra inlägget. Fan va tiden går fort så här kommer lite av det som har hänt...

Jag har börjat på Wargentinskolan i klass NVNV1b-I. Asbra klass med massor av snälla människor och snygga tjejer ;) Jag har också börjat med Bujinkan aka Ninjutsu aka Budo Ninja Taijutsu (om jag inte minns fel) och om ni vill veta vad det är kan ni gå in på en länk som jag ska lägga upp snart. Nu sitter jag och skriver i en svart kavaj med svarta jeans, en vit skjorta med svarta ränder och en blå slips 'cuz it's friday!!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Haha lät skojj ;D Hänt mkt för mig senaste tiden med ^^, Lät krångligt det där du har börjat med :P Clayton is finklädd :)

2006-10-06 @ 16:47:53
Postat av: the dreamer

javet, jag är rätt snygg=:)

2006-10-06 @ 16:54:59
Postat av: Ulrika

Haha , i know ;D

2006-10-06 @ 19:08:19
Postat av: Du vet vem :P

Fortsätt blogga nu när du äntligen börjat igen... du har ju typ redan laggt av IGEN! :O :O
^^

2006-10-14 @ 13:27:36
Postat av: Anonym

precis ge inte upp. Det är kul att läsa, det du skriver. Du skriver bra

2006-11-13 @ 19:37:40
Postat av: sandra

hahaha, snygga tjejer i nv1b-i! :D jo jag vet. :D haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback