Filmkväll!

Hör och häpna. Jag tog och rörde mig utanför mitt rum i fredags och stack på en filmkväll i böle hos Karro. Där träffade jag Karro, Carro, Soffan och Kristina och en kille från rätan som hette Johan. Skön kväll. Massa folk som jag inte kände va också där (inte för att jag kan säga att jag känner de ovannämda skäskilt bra). Filmerna va inte så bra men det spelade ingen större roll. jag fick sova själv på nedervåningen i min sovsäck på en soffa. Varmt som satan, men jag överlevde. På morgonen lagade jag amerikanska pankakor vilket folket gillade. Hoppas att det blir fler sammankomster med dessa tjejer.

Allt denna gång från mig. Njut av det lilla som är kvar på lovet, för jag vet att jag inte kommer att hinna göra det =p

MvH Clayton

Kommentarer
Postat av: Karro

Haha visst var vi snälla som mobbade dig :P

2007-08-12 @ 22:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback