Sista Veckan

Nu är sommaren så gott som slut. En vecka kvar och inga planer. Ska ta och återhämta mig till skolstarten som lär vara allt annat än bekväm. Kul att träffa folket igen men mindre kul att behöva koncentrera mig på lektioner, men om jag inte orkar kan jag låtsas att jag bryr mig om vad som händer.

Sommaren i sig har varit skön fast med lite väl lite tid att umgås med folk på och för att göra längre turer. Det var
Sthlm/GbG resan, Yran, Lindas fest och Filmkvällen i böle som bröt mönstret av mitt konstanta jobbande.

Jaja, orkar inte lägga mer tid på detta nu. Sov gott gott folk.


Vi synes! ///Clayton


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill att det ska fortsätta vara sommar! Men du får ju iaf gå på gymnasiet! var glad för det ;) Lääängtar!!

2007-08-27 @ 22:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback