Åre

Nu har jag varit i Åre i några dagar. Vi kom dit på onsdag kväll och bodde i en stuga i Tegefjäll. På torsdagen åkte vi på Holiday Club och badade. På kvällen fick vi gäster på middag. De var Cissi och Jonas med deras barn Anja och André. Vi åt potatisgratäng, fläskfille som hade marinerat i några timmar och en rödvinssås. Efterrätten var frukt med vit chokladmousse och en "strössel" gjord på mörk muskuvadosocker, kokos och limeskal. Det var gott.

Fredagen bjöd på snowboardåkning. Det gick sådär att åka med tanke på snömängden. Efter snowboarden åkde vi på After-ski på Dippan och och såg bandet Ryddel & Quick spela. Det var kul. Till middag åt vi tacos.

Nu på morgonen har vi packat och städat och nu är vi hemma. Vad jag ska göra idag vet jag inte. Det lär jag ju märka :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott! Hoppas att du hade en bra födelsedag. Du får tänka dig en virtuell white cake med frosting och andra dekorationer. Såg dina nyårsråd. Jättebra skrivet. Mitt råd till dig och andra unga är: "cease the day". Tiden går sjukt snabbt och vips är man 30+. Förhoppningsvis är inte allt det roliga slut då. Det man är med om mellan 15-20 år kommer konstigt nog alltid kännas som "igår". Hälsningar från tant Cecilia, 34 år.

2007-01-17 @ 18:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback