Klassfest!!!!

Igår kväll va det klassfest hos Vanheden. Nästan hela klassen va där och det va jättetrevligt. Alla va glada och nöjda, och de flesta var fulla :P

Tydligen ska folk försöka fixa en till fest någonstans men hur det blir med det vet jag inte..... Mycket snack och lite verkstad tror jag om jag ska vara ärlig. Imorgon är det nybörjarintag i Bujinkan vilkent jag ska vara med på och hjälpa till med. Kommer att träna Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag och Fredag nästa vecka :P Kommer att ha en skön träningsvärk på Lördag och ännu bättre på Söndag.


Kommentarer
Postat av: ulrika

haha, låter som det var en trevlig kväll detdär ;)Och då är vi 2 som har en jävla träningsverk i helgen .. sara och jag ska ju träna endel i veckan också ^^,

Postat av: Märta

Okey, då är vi tre för jag har redan så mycket träningsverk efter dansen och simmningen så jag inte kan röra mig ;P Tss

2007-02-01 @ 15:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback