"Är du man nog"?

Idag så hade vi klassens dag då man gör något med folket i klassen. Vi stack till frösöstrand där vi grillade, spelade brännboll och fotboll. Mot dagens slut så satt vi några där och jag höll i en flaska med "Bea". Jag frågade vad folk skulle säga om jag drack upp den och genast så kom det upp pengar som lockade, totalt 30 kronor. Efter ordentligt övervägande så började jag. Folket blev lite smått äcklade och efter många om och men (och kväljningar av flera personer) så fick jag ner allt i mig. När jag kom hem så va det förbannat skönt att "uträtta visa extrema behov" om ni fattar. Hela händelsen finns dokumenterad på flera kameror så jag ska ta nån och sedan lägga ut den på Youtube och länka sen.  

Må bra och ät bättre!

///Clayton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback