Skitsnack

Nu så kommer jag, tro det eller ej, med en vettig fundering. Jag kom att tänka på igår natt på vägen hem i kylan att det verkar rätt vanligt att folk talar illa om sina "vänner" till andra. Det intressanta är dock inte fakutm att det sker, för vi alla vet om det och tar det för givet, utan faktum att ingen skit kommer till mig. Detta får mig att dra två slutsatser.

1. Folk snackar inte skit om mig.
2. Folk är väldigt noga med att skiten de säger om mig inte kommer till min kännedom.

Frågan är vilket som stämmer? Det
kan ju vara en blandning av de båda. Det jag tror är att det beror på folket. Jag tror att det är en hel del saker som sägs om mig i klassen, men av mina övriga bekanta så förekommer det inte (lika) mycket.

Tips för framtiden: Har ni ett problem med mig så
säg det direkt till mig!

/// Clayton Devoy Carpenter

Kommentarer
Postat av: Chomp goes Tix

Klart folk snackar skit, det är en av de vanligaste samtalsämnena och har varit det i många många år :)

2008-12-13 @ 21:57:36
Postat av: Clayton Carpenter

Men nu var frågan om folk snackar skit om mig. =P

Postat av: Anonym

Klart nån av dom du hänger med har gjort det, och anledningen till att dom inte säger de personligen är att dom inte vill göra en stor grej av det

2008-12-13 @ 22:01:39
Postat av: Ogar

Jag snackar alltid skit om dig clayton, typ clayton har så jävla krulligt hår. Fan vad krulligt hår clayton har, sen har han krull i håret också. Krulligare än mig.

2008-12-15 @ 16:37:50
Postat av: Mathias

Ogar har en poäng där. Du har verkligen krulligt hår, fast nu är det så att om jag skulle få för mig att spara ut och inte platta så skulle Ogar ha mer krulligt hår än mig.



Clayton, jag själv har aldrig hört skitsnack om dig, tror det har något med din charm att göra.

2009-01-20 @ 19:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback