Psykets Påverkning

Inatt drömmde jag lite. När jag vaknade så blev jag så besviken att det var en dröm. Fick mig att tänka på en person och en vänskaplig relation som verkar ha gått åt helvete. När jag låg här i mitt mörka rum så mådde jag dåligt, men så fort jag faktiskt klev upp och gick in i det ljusa rummet brevid så mådde jag bättre. Det andra var som bortblåst.
Tänk vad vi kan påverkas av saker, till och med sådant som man vet inte är verkligt.

Sommaren är en årstid av glädje, så om jag ska må dåligt får jag ta och vänta med det till i höst eller vinter. Nu skall det tränas, festas och slappas! 4:de Juli blir en fest för mig. Bara tanken på det som ska hända då skulle jag kunna leva på länge.... och det har jag gjort! Förväntningar och förhoppningar kan hjälpa oss igenom jobbiga perioder. Vi har något bra bortom högen av skit.

Må ta och äta nu. Verkar som om mina inlägg kommer att komma något mer regelbundet nu.  

Kommentarer
Postat av: Åsa

Uppdatera bloggen!! Länge sen sist

2008-07-08 @ 18:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback