Nya Tider

Nu sitter jag i vår nya lägenhet. Flyttat närmare stan vilket är bättre för oss alla förutom min syster som flyttar ifrån alla hennes vänner, men det verkar som om hon håller på att vänja sig. Jag med mest skräp fick största sovrumet.

Jag har också tagit studenten i helgen så sitter och funderar över var livet kommer att föra mig, eller var jag kommer att föra mig själv. Förhoppningsvist hittar jag ett jobb snart så jag har något att göra om dagarna. Studenten var väldigt trevlig och jag drack inte
för mycket. Väldigt mycket men inte för mycket.

Nu när jag är arbetslös ska jag väl börja blogg igen, nu när jag har tid. =P

/// devoy

Kommentarer
Postat av: Agent00koll

ja välkommen till skiten blan oss arbetslösa :P

haru flyttat från torvalla nu du eller bjud gärna in oss på nå rollspel så vi kan inkräkta i din nya lya va ett tag sen vi spela desutom :P

2009-06-25 @ 02:08:05
Postat av: Agent00koll

Jaha blir det inget bloggande? tyckte du skrev att du skulle få mer tid att blogga :P

2009-07-01 @ 23:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback